חוות דעת עובדי ג'ון ברייס הדרכה - עבודה בג'ון ברייס הדרכה
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    ג'ון ברייס הדרכה  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 78 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.2
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בג'ון ברייס הדרכה?

Theworker > חוות דעת ג'ון ברייס הדרכה

חוות דעת של עובדי ג'ון ברייס הדרכה

70 - 61 מתוך 78
share on facebook
נחמדה ומספקת מנטלית  
עבד/ה בתפקיד מנהל - הנדסה בין השנים 2017 - 2017 27.06.2017
יתרונות: אנשים נחמדים אווירה שמחה
חסרונות: אין חסרונות העולים בראשי

עבדתי במשרד ממשלתי דרך חברת זו  
עבד/ה בתפקיד מנהל אזור בין השנים 2017 - 2017 20.06.2017
יתרונות: עובדים לפי החוק
חסרונות: צריך לעמוד על הזכויות כל הזמן.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

חברה מעולה עם המון יחס לעובדים  
עבד/ה בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה) בין השנים 2017 - 2017 20.02.2017
יתרונות: בונוסים, ימי גיבוש, אכפתיות
חסרונות: אין לי חסרונות עבור החברה

לא מומלץ בכלל.לא מקום שכדאי לעבוד בו.  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2016 11.02.2017
יתרונות: אין באמת משהו טוב לומר
חסרונות: עובדים הם מספר ולא יותר.
לאף אחד לא איכפת מהעובדים.
מנהלים שאיכפת להם עוזבים אחרי זמן קצר כי נמאס להם.

חברה שדואגת לעובדים שלה  
עבד/ה בתפקיד פקיד קבלה בין השנים 2015 - 2016 08.02.2017
יתרונות: חברה איכותית דואגת עבודה בטוחה מקום מרכזי
חסרונות: אין עתיד לפיתוח הרגשה של תקוע במקום

מעולה ממש מצויין  
עבד/ה בתפקיד סטודנט בין השנים 2017 - 2017 08.01.2017
יתרונות: לומדים המון נותנים ביטחון
חסרונות: יקר מאד, ובגדול זהו

פיתוח אישי ומקצועי  
עבד/ה בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה) בין השנים 2011 - 2013 01.01.2017
יתרונות: חברה הנותנת אפיקים לפיתוח אישי ומקצועי
חסרונות: אי ודאות לגבי בטחון תעסוקתי

הייטק זה לא! נעשה שימוש ציני בשם החברה  
עבד/ה בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה) בין השנים 2016 - 2016 18.11.2016
יתרונות: אפשר ואפילו רצוי לעשות ראש קטן וזה יתקבל בהבנה עקב שיוך חיצוני של עובדים.
חסרונות: מעט מנהלים ביחס לפרוייקטים שפוגשים מעט מאד את עובדיהם בשטח, אם בכלל. החברה מתנערת מכל אחריות על תנאי העבודה של עובדיה למרות שהם משתנים מלקוח ללקוח, נמנעת באופן גורף מלהנחות הן את הלקוחות והן את את עובדיה לגבי הזכויות של עובדים מטעמם, והכי חמור - לא מספקת כל הגנה על עובדיה מצד שגיאות, טעויות ואף כשלים של הלקוחות כדי לא לרמוז על היעדר מושלמות של הלקוח ולטרפד את הסכם השירות שנחתם בין החברות. ביום-יום, לעובד יש מנהלים רבים שאינם שלו אך רשאים לתת לו הוראות ללא גבול. במצב כזה אין למי לתת ביקורת או לשאול שאלות על המערכת המיושמת, ממשקית, תכנותית או הטמעתית, או על ההתנהלות סביב יישום המערכת והרציונל שעומד מאחורי היבטיה השונים, והם מתקבלתים כתרעומת ילדותית ולא מקצועית במקרה הטוב, שעלולה להוביל לפיטורים מיידיים.

נחמד בשביל התחלה  
עבד/ה בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה) בין השנים 2015 - 2015 09.10.2016
יתרונות: אווירה טובה, אנשים טובים
חסרונות: שכר לא משהו בכלל

אחלה חברה בסך הכל  
עבד/ה בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה) בין השנים 2016 - 2016 25.08.2016
יתרונות: דואגת לרצף תעסוקתי
חסרונות: פרויקטים זמניים


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  ג'ון ברייס הדרכה    
 
 
משרדים ראשיים: תל אביב
 
 
  הדרכה